20.7.15

Koska kaikkea pitää kokeilla


Päivän ex tempore. Meikäläinen on jo jonkun aikaa taittanut pään väriä kylmempään Biozell Color Maskin Plum-sävyllä ja hetken aikaa tukka olikin jo ihan vaalea lila. Sävy kuitenkin katoaa suht nopeasti päivittäisessä pesussa, missä on haittansa ja toisaalta puolensa, sillä tänään uskaltauduin testaamaan sävyä laimentamattomana koko päähän. Homman olisi saanut tehdä vähän huolellisemmin ja korjailua on varmaankin vielä luvassa, mutta tältä tää kuontalo näyttää tällä hetkellä. Ihan hauska, vaikken ole ihan vielä tottunutkaan omaan peilikuvaani.

Iltapäivän ulkoilun perusteella violetit hiukset herättävät enemmän huomiota kuin esimerkiksi pinkit, sillä pakko sanoa, että ihmisten katseet viipyivät aika kauan päässä. Haha. Ellei mulla sitten ollut vesimelonia hiuksissa tai muuta vastaavaa... Katsotaan kauan väri pysyy tälläisenä, vai onko mulla jo seuraavan pesun jälkeen ihan vaalea tukka. En tiedä mikä identiteettikriisi vai lähestyvä keski-ikä mua vaivaakaan, mutta kaikkea pitää kokeilla!

2 kommenttia:

  1. Haha samaa oon meinannu kokeilla :D Mut pelottaa et saako väriä pois lainkaan kuin värjäämällä. Eli odotan kokemuksia :;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla noi värit tuppaa tarttumaan hiuksen keskivaiheille, mutta juuresta ja latvoista lähtee heti :D katsotaan miten tällä kertaa käy.

      Poista