26.7.15

#Pitkäletti


Hei, pakkohan munkin esittää jätkälle muutamat kysymykset monissa blogeissa pyörineen Husband/Boyfriend Tag -haasteen kautta. Tässä olisi vähän meidän pitkäletin vastauksia, olkaa hyvä.

Jos "vaimosi" katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii? 
Joku Teen Mom... 

Minä: Kirottu MTV, olen koukussa.

Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa? 
Aina kun kastikkeesta puhutaan niin jogurtti tietenkin...

Minä: Ehehe mitä läppää. Jos totta puhutaan niin en syö salaatin kanssa kastiketta.

Mikä on hänen inhokkiruokansa? 
Joku lihaköntti... En minä tiiä. Kaalipata?

Minä: Joo no en osaa kokata punaista lihaa, enkä liiemmin välitä esim. kunnon paistista, mutta aika kaikkiruokainen musta on aikuisiällä tullut.

Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
Kanaa vuohenjuustolla ja vettä. Ei tämä juo. 

Minä; Joo no me ei käydä ainakaan drinkeillä, kun kumpikaan ei juo alkoholia.

Mikä hänen kengän kokonsa? 
38!

Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi? 
Kuolleita kukkia. *katsoo parvekkeelle*

Minä: Thanks...

Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
Raakaa kalaa.

Minä: Siis graavi- tai kylmäsavulohta. Totta.

Minkälaista musiikkia hän kuuntelee? 
Elastista. Ja muuta sellaista nössöä. 

Minä: Elastisesta on tullut mun ja pojan juttu. Hehe. Ja pitkäletin makuun meikäläisen lempimusiikki on vähän hillitympää, ihan ei örinät uppoa. Tosin löytyy paljon niitä yhteisiäkin suosikkeja.

Minkälaisista elokuvista hän pitää?
Niistä missä on Thor tai muu jätkä, jolla on pitkä tukka ja treenatut tissit. 

Minä: :DDD Tähän olisi voinut vastata myös musikaalit.

Minkä väriset silmät hänellä on?
Vissiin vihreet. Aika harmaiksi mennyt. 

Kuka hänen paras ystävänsä? 
Öö... Anni? 

Minä: Anni on serkku ja pojan kummitäti ja pitkäaikaisin lähipiirissä, mutta ei ehkä paras ystävä. Paha kysymys.

Asia jota usein teet, mistä hän ei pidä?
Pelaan CS:sää. 

Minä: Jep ja muutkin pelit. Nörtti mikä nörtti.

Missä hän on syntynyt? 
Kai Kouvolassa oli joku sairaala... Vai Kotkassa? 

Minä: KOKSissa Kotkassa joo, samassa kun pojukin.

Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
Öö... Mä en ole mikään leipuri... Jotain mansikkaista. Eikun se onkin talvella. Suklarouhetta ja kermavaahtoa.

Minkä parissa hän viettää mielellään tunteja?
Puhelimen ja läppärin. 

Minä: Jep. Blogi ja Instagram. Ei lisättävää.

Mitä hän osaa erityisen hyvin?
Valokuvata.

Mikä on oudointa ruokaa mistä hän pitää? 
Raaka kala. 

Minä: Toistatko jätkä vähän itseäsi...

Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
Miten niin kolmea? Kännykkää vaan.

Mikä saa hänet ärsyyntymään?
Mun käytös. 

Minä: Toisinaan joo.

Entä piristymään? 
Päiväunet. 

Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee? 
Pyh... En tiedä ihaileeko ketään.

Millainen hän on "vaimona"? 
Ihan kelpo. 

Milloin hän tapasi vanhempasi? 
Öö. Kumman näit ensin? 

Minä: Pitkäletin isän ja tämän puolison näin yllättäen, kun jätkä mainitsi ohimennen meidän olevan Helsingissä yhdessä ja nämä päättivät viedä meidät syömään. Pelottava keissi, kun appiukkokokelas kuulusteli, haha. Anoppikokelaan ensikohtaamista en muista, kai mentiin syömään tämän luo...?

Mikä on hänen uusin villityksensä? 
Kuntoilu. Kauankohan kestää. 

Millainen on hänen kotilookinsa? 
Sellainen toppi, että tissit näkyy ja pikkushortsit. 

Minä: :DDD Joo, kotona pitää käyttää super löysiä toppeja ja joskus vilkkuu.

Että sellaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti