2.10.15

Just hyvä näin


Nukuttiin liian pitkään ja tuli kiire. Se ei haitannut. Ei väliä, vaikka nappasin vaatteet ilman sen kummempaa pohdintaa - jotenkin tänään tuntui niin itseltä. Näistä mä tykkään ja tältä mä haluan näyttää. Ehkä juuri se ex tempore tehty asuvalinta oli tie omaa silmää miellyttävään onnistumiseen.

Teininä sitä mietti usein mitä muut ajattelevat omasta pukeutumisesta, ulkonäöstä ja ties mistä muusta. Vielä lapsen synnyttyäkin mietin miten äidin kuuluu pukeutua, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Vielä viime viikkoinakin olen käynyt kamppailua vaatteiden kanssa, kun tekisi mieli vetäistä päälle tietty mekko, mutta järki sanoo, ettei se ole käytännöllisimmästä päästä päivän ohjelmaan nähden. Haluan pukeutua juuri niin kuin mieli tekee, mutten liiemmin erottua. Välillä olen tuulipukumutsi, mutta into vaatteita kohtaan ei silti laannu.

Tänään koitin koko päivän muistuttaa itselleni, että on pakko napata asukuvia. Silti homma jäi hetkeen ennen iltakylpyä, kun naamassa loisti jo päivän rasvakerros ja ripsaritkin olivat karisseet pois. No, tämä on ainakin sitä aitoa Hannaa kiiltävine nenine päivineen hassun mallinen nuttura päässä keikkuen.

Mitä mieltä olette asukuvista? Kiinnostaako sellaiset, vaikken mikään muotibloggari olekaan? 

1 kommentti:

  1. Samaistun.
    Aamulla meille tuli myös aikamoinen kiire, olimme menossa aamusta hoitamaan tärkeitä asioista.
    Olin saanut muksut puettua, kaikki jotenkin lähtökuntoon ja totesin että lähden tänään jumppatrikoissa, ei vain enään jaksanut.
    ( Ja iltapäivällä olin erittäin tyytyväinen myös valintaani.)

    Asukuvat ovat kivoja, itse ainakin saan niistä paljon ideoita ja inspiraatiota.

    Todella ihanan näköinen sinun villatakkisi, juuri tuollaisen haluaisin myös itselleni.
    Siihen olisi näin syksynä ihana kietoutua.

    VastaaPoista